Aquest curs 2018/19 ha començat ple de novetats digitals al Bosc de la Pabordia.

Hem instaurat la robòtica a tots els nivells treballant una gran varietat de continguts de manera interdisciplinar:

BEE-BOTS: aquestes simpàtiques abelles han despertat la curiositat dels més petits a les sessions d’Espais. Mentre jugaven, sense gairebé adonar-se, prenien mesures, dissenyaven circuits, arribaven a acords i resolien reptes tot dialogant i utilitzant diferents tipus de materials.

LLENGUATGE COMPUTACIONAL: als Espais de Cicle Mitjà els nostres alumnes han començat a pensar com els robots escollint els blocs necessaris perquè els personatges arribessin a aconseguir el repte que es proposava (a dalt, a baix, esquerra, dreta, saltant…).