El passat desembre, a l’escola, es va celebrar el Nadal amb un concert a l’Auditori de Girona. Aquest curs es van preparar actuacions amb músiques diverses de temàtica nadalenca: Halleluijah, el ninot de neu, el caganer, caroll of the bells, Mistletoe, entre d’altres.

Actuacions dels nens i nenes de tots els cursos de l’escola, algunes ballades, algunes cantades i fins i tot hi va haver una actuació amb percussió corporal. Els mestres també hi van participar ballant amb guants blancs i llum ultraviolada per crear un efecte visual ben espectacular.

El concert va acabar amb una cançó cantada pels nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è, i tot l’espectacle va estar conduït i presentat pels alumnes de 2n, que, amb un guió teatral escrit pels practicants de l’escola ens van fer riure i emocionar a parts iguals. Un concert per no oblidar!