Aquest curs hem iniciat a cicle superior un projecte anomenat “Escolta’m” mitjançant el qual pretenem fomentar l’acció tutorial enfortint el vincle entre el docent i l’alumne.

Tot el claustre ha rebut una formació per part del centre de recursos pedagògics (CRP) on s’han donat estratègies per la realització d’aquesta tutoria.

Es tracta d’anar a una aula amb 2 o 3 alumnes per tal de parlar. Ells expliquen de tot, coses que els preocupen, coses que els hi sobten, coses que els hi sorprenen… i descobreixen coses noves dels seus companys, de vegades es sorprenen, i poden posar-se a la seva pell més fàcilment, fins i tot veuen que comparteixen moltes més coses que no pas que els hi agrada jugar a futbol o dibuixar.

Cada setmana, quan toca escolta’m, tots els i les alumnes es moren de ganes d’anar-hi. Ara per ara podem dir que ha estat tot un èxit.