A l’escola vam rebre la visita de persones que, degut a motius diversos, van haver de deixar la seva residència al seu país i venir a viure i treballar a Catalunya. Concretament, ens va visitar una noia de Moldàvia i un noi de Senegal.

El tutor de 6èB, en Javi, va fer la presentació de la xerrada juntament amb una representat de la Creu Roja.

Les dues persones refugiades ens van explicar tota mena de detalls sobre la seva experiència, des de què van sortir dels seus països d’origen, les dificultats en què es van trobar al llarg del camí fins establir-se definitivament a casa nostra. També van respondre moltes preguntes dels alumnes que els escoltaven.

Ens van comentar sobre tot allò que enyoraven més dels seus països com ara la família, el menjar, els esports, les seves cases així com de totes les novetats amb què s’han trobat aquí.

La representat de la Creu Roja anava assenyalant a un mapa pels alumnes, els llocs d’on van sortir i els camins que van haver de fer aquestes persones. Una experiència molt emotiva i interessant per tots!