Aquest any a l’escola  hem seguit amb el programa GEP2 per seguir rebent formació, aprenent, millorant i reflexionant sobre la nostra pràctica educativa i tirant endavant projectes innovadors en anglès. Concretament en les àrees de coneixement del medi natural, Science, de 1r a 3r i en l’àmbit artístic, Art, a 5è i 6è.

Durant aquest segon any hem volgut desenvolupar un projecte transversal o PBL (Project-Based Learning)  de 1r a 3r vinculat amb la Setmana Verda de l’escola i que porta per títol ‘Climate Change’. A partir de la pregunta als nostres alumnes de ‘Què podem fer per canviar el futur del nostre planeta?’, el que pretenem és que l’alumnat conegui de més a prop la realitat, que sigui capaç de reflexionar-hi i que pugui dur a terme algunes accions individuals per a aturar el canvi climàtic a més de proposar-ne de col·lectives.

Creiem que els nostres alumnes són una part important de la solució i que el planeta necessita gent coneixedora de la problemàtica situació mediambiental actual i que vulgui revertir la situació. Per aquest motiu l’objectiu principal d’aquest projecte és augmentar la sensibilitat del nostre alumnat respecte al medi ambient. Que per exemple quan prenguin decisions en el seu dia a dia la cura del planeta hi sigui present, així duguin sempre una bossa de casa per anar a comprar, es decantin per a la compra de productes sense embolcalls de plàstic o es decideixin a anar a l’escola en bicicleta en comptes d’utilitzar el cotxe.