Els infants són socials per naturalesa i per tant cal posar-los en situacions en que hagin de fer treballs cooperatius, on els sigui necessari acceptar unes normes, pel bé comú. Cal fomentar l’aprenentatge entre iguals, la col·laboració entre alumnes de diferents edats.

A la nostra escola fomentem les trobades d’alumnes de diferents edats; padrins d’aprenentatge. Creiem que no som només els mestres els qui  podem ensenyar i compartir coneixements.

Els padrins d’aprenentatge són alumnes d’edats diverses que poden explicar i ensenyar qualsevol coneixement, descobriment a altres alumnes ( siguin més grans o més petits).

També tenim la figura de padrins lectors que a més de moments de lectura, acompanyen als seus fillols en diferents activitats i moments establint un vincle d’amistat molt enriquidor i potenciant una relació personal i afectiva, augmentant l’autoestima i assumint un compromís i una responsabilitat.