• 14 diciembre, 2020
  • pabordia
  • Moments

Des de fa uns cursos l’escola va iniciar el projecte Educació amb cans dirigida per la CTAC Girona, els quals realitzen intervencions assistides amb gossos amb la finalitat de contribuir en el desenvolupament global de les persones.

A la nostra escola enfoquem aquesta intervenció per potenciar aspectes tant emocionals com cognitius de l’alumnat, com ara la confiança i seguretat en un mateix, la motivació i l’atenció envers les tasques, la millora d’actituds, etc. a través d’un centre d’interès, en aquest cas el gos.

Aquest projecte està organitzat de tal manera que tots els grups des de P3 fins a 3r poden fer almenys dues sessions durant el curs i sobretot se’n beneficien els alumnes que presenten unes necessitats educatives especials.

Els infants gaudeixen molt amb el contacte amb els gossos, els raspallen, els donen menjar i tenen una gran satisfacció quan aconsegueixen que els gossos facin les habilitats que ells els indiquen: fer la volta, seure, passar per sota les cames, fer un salt, etc.