• 14 diciembre, 2020
  • pabordia
  • Moments

La llengua anglesa és ben present en el nostre món globalitzat. Des de l’escola es treballa amb l’objectiu d’incrementar en els nens i nenes l’interès ila curiositat per a aquesta llengua i a la vegada acompanyar-los en l’adquisició d’eines i coneixements que els permetin avançar en l’ús de l’anglès com a llengua per a comprendre i expressar-se. Aquest és un dels motius pels quals l’escola aquest any continua participant en el projecte Etwinning.

El projecte etwinning fomenta el treball i la col·laboració entre escoles europees. Etwinning ofereix una plataforma als i les mestres per trobar-se, formar-se, col·laborar i portar a terme projectes conjuntament.

Aquest curs els nens i nenes de 4t conjuntament amb els de 5 escoles més formen part de l’Earth Conscious Gang, un grup a través del qual els alumnes reflexionen sobre com poden tenir un impacte més positiu en el planeta i sobre els animals que l’habiten i que en alguns casos estan en perill d’extinció (conèixer-los de prop ens ajudarà  a cuidar-los millor i protegir-los).

Amb aquest projecte l’ús de la llengua anglesa a l’aula esdevé una necessitat per a l’alumnat que es comunica i treballa amb els altres membres en anglès. Sens dubte, aquest fet fa que l’interès i la motivació per l’aprenentatge d’aquesta llengua augmenti.  A la vegada treballant amb la plataforma d’etwinning afavorim que els nens i nenes vagin avançant en l’assoliment de la competència digital.