Els alumnes de segon, des de l’àrea de Science, estan treballant els animals i les seves característiques. Per tal de descobrir-ne més sobre els animals i poder compartir-ho amb els companys i companyes d’aula, han elaborat el seu llibre de consulta. Aquest llibre forma part de la biblioteca d’aula juntament amb altres lectures i revistes. 

Per fer-ne l’elaboració, primer havien d’escollir sobre quins animals voldrien aprendre més. Així doncs, cada alumne va escollir un animal, compartit amb la classe a través d’una rúbrica per aconseguir diferents animals i fer un llibre més ric i divers. Un cop feta la selecció, cada nen i nena disposava d’un paper i una imatge per desenvolupar la seva fitxa tècnica. 

En aquesta fitxa, hi podem trobar en anglès el nom de l’animal, la classificació segons estructura, el que mengen i com neixen. 

Un cop fet aquest pas, han ajuntat totes les fitxes tècniques per crear així Our Animals Book, que com ja hem dit, poden trobar sempre que vulguin a la biblioteca d’aula. 

Mitjançant aquesta activitat acaben de consolidar aprenentatges treballats prèviament des de l’àrea de Science i, a més, participen tots en un objectiu comú

Elaborar un material de consulta on, a través de l’acció, es vegin reflectits els seus coneixements. 

I és que, com va dir Benjamin Franklin: <<Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc>>.