A la nostra escola ja és una tradició realitzar una cursa solidària per tal de col·laborar amb diferents entitats. Aquesta any, novament, hem volgut donar suport a Oncolliga Girona, una entitat sense ànim de lucre pensada per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer i els seus familiars de la província de Girona.

Per això, els dies 7, 8 i 9 de maig tot l’alumnat de l’escola va poder participar a la cursa on cada nen o nena va poder fer una donació per cada quilòmetre recorregut. Tots els alumnes van portar un carnet de participant a casa per tal de buscar patrocinadors (familiars, amics, veïns, etc.) que convertien, de manera voluntària, els quilòmetres en euros.

Enguany tots els participants van poder gaudir d’un avituallament de fruita i aigua gràcies a la col·laboració de BOiSA i Vichy Catalan.

Estem molt contents de poder dir que, gràcies a la participació i generositat de tota la Comunitat Educativa es van recollir 5.322,49 euros per la Fundació Oncolliga de Girona.