El dimarts 11 de maig, l’alumnat de 4t de primària va participar a “Tots junts a cantar”, una cantata organitzada per l’Escola Municipal de Música on hi participen nens i nenes de diferents escoles de Girona.

La cantata, dirigida per la Montse Meneses, estava dedicada a Peter Pan i ja s’havia començat a treballar des del curs passat tot i que, malauradament, per la situació de la pandèmia va quedar posposada a aquest curs.

Després de molts assajos a l’escola amb la nostra mestra de música, Mercè Font i també al Centre Cultural la Mercè, el concert es va realitzar a l’Auditori de Girona, a la sala Montsalvatge. Els cantaires van estar acompanyats per professors de l’Escola de Música que els acompanyaven amb els seus instruments: flauta travessera, clarinet, percussió i piano.

En gairebé una hora de concert es van cantar les següents cançons: Marxem de viatge!, Vine, ombra, Els pirates, Som nens perduts, Cant de sirenes i Anem a buscar els indis.

Ho van fer tots molt bé i vam estar contents de poder tornar a gaudir de la música i la cultura! Enhorabona a tots!