Aquest curs és el quart que portem a terme el projecte artístic d’innovació que s’anomena “La setmana d’Art”. Es tracta d’una proposta destinada a tots els grups de l’escola de manera transversal i que compta amb la implicació del claustre, l’alumnat, les famílies, entitats de l’entorn i la col·laboració́ d’artistes de diferents disciplines.

Amb aquesta Setmana, busquem provocar un canvi radical als espais de l’escola. L’art entra dins de les aules i a cada racó de l’escola.

Aquest curs la setmana d’art centra el seu tema en els “Refugis”. La idea de refugis sorgeix de la necessitat de descobrir i compartir el que signifiquen els refugis per a cadascun/a de nosaltres.

Aquests espais han estat transformats per artistes com: Fiona Morrison, Jaume Geli, Assumpta Planas, MAGAM, Michelle Wilson, Patricia Maseda, claustre i pares i mares de l’escola.

A més a més, també hem comptat amb la participació de: Nunavut, Edgar Massegú i Anna Gispert.