Aquest any, la nostra escola ha participat en el projecte “Activa el teu pati” subvencionat per l’Ajuntament de Girona.

L’alumnat de tercer ha estat encarregat de portar a terme els diferent tallers. Hem estudiat els ocells insectívors i els insectes pol·linitzadors… i hem construït caixes nius i hotels d’insectes que hem col·locat estratègicament al pati de l’escola per aconseguir preservar l’entorn més proper de forma activa i preservar la biodiversitat autòctona.

A més a més, els nens i nenes de tercer, hem acollit una parelleta d’ocells francolins… amb l’esperança d’ampliar la família. Aquests ocells estan en perill d’extinció, s’assemblen molt a les perdius… són molt tranquils, els agrada amagar-se entre les plantes aromàtiques de la seva gàbia i poden arribar a tenir fins a 9 francolins. Esperem que la Leya i en Marquitus ampliïn la família… estem molt contents perquè a la Granja de la nostra escola des de fa mesos sentim el cant dels francolins!!

Hem gaudit moltíssim i hem après que amb aquestes petites accions col· laborem a preservar la biodiversitat autòctona… moltes gràcies!!