• 28 octubre, 2021
  • pabordia
  • Moments

Concebem les instal.lacions artístiques com a escenaris d’aprenentatge amb un gran potencial educatiu, posant en joc continguts de les diferents àrees. Busquem que es provoqui un diàleg entre l’art i la pedagogia.

En les sessions, es presenta als alumnes un espai de joc, atractiu i cuidat estèticament, amb la presència de diversos objectes i materials que suggereixen un bon grapat de possibilitats d’acció. Arran d’aquí, es provoca la transformació de l’espai a través del joc dels infants.

Amb aquesta pràctica, posen en joc diferents formes d’interpretació, aprenen a interaccionar amb els iguals, a compartir, a expressar-se, a reflexionar, a experimentar, a generar coneixements compartits… desenvolupant així la seva imaginació i creativitat.

Aquest primer trimestre hem iniciat una càpsula artística entorn els CONTES – OBJECTE i llibres d’artista, els quals han inspirat la creació d’aquestes instal.lacions artístiques.

En concret, s’han seleccionat 3 contes de l’il.lustrador i dissenyador Katsumi Komagata, el qual construeix les seves històries des de la materialitat del llibre, convertint-lo en poesia visual i elevant-lo a la categoria d’obra d’art.