A cicle inicial, les sessions de l’àrea de coneixement del medi natural, social i cultural les hem connectat amb les sessions de science i amb el projecte d’aula sobre l’hivernacle i l’hort. A través d’un treball globalitzat, on també es farà esment dels cinc sentits, es pretén conèixer l’entorn vegetal de l’escola en relació amb les herbes aromàtiques. D’aquesta manera, els infants aprenen a distingir les diferents plantes i a conèixer les seves propietats. 

 

Per iniciar aquest treball hem pogut gaudir d’una sessió amb la Carme, una àvia de l’escola experta en el tema. Ens ha portat una mostra del gran ventall d’herbes aromàtiques que existeixen i tot allò que ens ajuden a curar a través de l’olfacte, el tacte i la ingesta d’aquestes. A més a més, ens ha explicat tot de curiositats que compartirem amb les famílies a través del quadern d’aprenentatge.

 

Entenem l’entorn escolar com un espai més d’aprenentatge, ja que dóna la possibilitat d’aprendre d’una manera significativa i ofereix oportunitats per responsabilitzar-se de les pròpies accions en el medi ambient.